Informace o mě
Martin Němeček

Jsem obchodník. Školení v obchodě a službách je to, co mě baví a láká. To vychází především z mé potřeby někomu pomáhat. A to je podle mě také hlavní důvod, proč se mi daří a proč se ke mně klienti vracejí a jdou za mnou napříč mou profesní kariérou. Vnímají totiž, že s nimi jednám jako s partnery. Cítí, že se na mě mohou spolehnout, že mohou věřit všemu, na čem se dohodneme. Poznají, že je rád slyším, že vnímám jejich potřeby a reaguji na ně. Vedle mé vlastní obchodní činnosti také vyučuji jiné, jak klientům naslouchat, jak reagovat na jejich potřeby a tím dělat oboustranně zajímavý obchod. Protože podle mě i školení je obchod. Můžu Vám v případě zájmu poskytnout reference ze školení, které jsem vedl. Školení které dělám vycházejí hlavně z mé praxe obchodníka.
Odborné znalosti
Efektivní nastavení výběrových řízení dodavatelů (jednorázových i pravidelných) a nastavení ohodnocování lidí, kteří dodávky zajišťují
Lektorská činnost v oborech: prodejní dovednosti, telefonování, vyjednávání, asertivita, odborné znalosti realitního makléře, aktivní naslouchání, zjišťování potřeb, dále on-job treining a jeho kompletní vyhodnocení
Pro dobré zjištění potřeb klienta - mystery shopping a mystery calling.
Dosledování postupů v obchodním procesu ( akvizice, reporting, controlling, vyhodnocování, hodnocení a varianty řešení)
Efektivní postupy prodeje
Kvality obchodního jednání
Vyjednávání v krizových situacích
Prodejní dovednosti BASIC, ADVANCED a PROFESSIONAL
Právo a nemovitosti v praxi
Prodejní techniky realitního makléře
Jazyky
Angličtina – základní znalost
Profesionální praxe
Zaměstnavatel |
Projekt |
Role |
H&B real a.s., (9/2005 – 1/2009) |
Vedení a vzdělávání realitních makléřů a to jak zaměstnanců, tak externích partnerů. |
Oblastní vedoucí, školitel měkkých i odbor. dovedností |
Petra computers a.s., (1/2004–8/2005) |
Zvýšení efektivnosti nákupu komponentů pro výrobu PC, rozšíření sortimentu a spolurozhodování při řízení firmy. |
Nákupčí, ředitel obchodu |
Levi a.s., (1/2003–12/2003) |
Akvizice a péče o získané klienty v oblasti velkoobchodního prodeje PC a komponentů. |
Obchodník pro firemní klientelu |
T-mobile a.s., (1/2001–12/2002) |
Péče o klienty na prodejně, zajišťování datových služeb, akvizice klientů. |
Obchodník na prodejně |
OSVČ (9/1998– 2/2001) |
|